bye bye New Zealand - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu bye bye New Zealand - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

bye bye New Zealand

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

26 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We zijn in Te Anau naar de Glow worm caves geweest. Dit was erg leuk om een keer gezien te hebben en erg indrukwekkend. Het zijn gloeiende wormpjes die aan de muur hangen. De volgende dag hebben we een boottocht gemaakt door de Milfordsound. Dit was gaaf!! We hebben in het wild dolfijnen en zeeleeuwen gezien. Ook hebben we de fjorden gezien en super mooie watervallen. De volgends dag zijn we doorgereden naar Dunedin, hier hebben we ook twee nachten geslapen. Dunedin staat bekend om zijn victoriaanse bouwstijl en os eigenlijk pas de eerste stad met mooie monumentale gebouwen. Tevens hebben we daar wederom een museum bezocht en hebben we van heel dichtbij pelsrobben gezien. Vervolgens zijn we doorgereden naar Aoraki / mt Cook. Dit is een super klein stadje gelegen tussen de bergen. We hebben hier twee prachtige wandelingen gemaakt en hebben hier de gletsjers en grote rotsblokken in het water gezien. Erg mooi!! We hadden hier ook een helikopter vlucht willen maken en dan landen op het ijs. Helaas kon dit niet doorgaan vanwege de wind. :-(. We zijn nu onderweg naar Christchurch, hier blijven we nog 1 nachtje en morgen vliegen we naar Australië!! Super veel zin in weer!!! NZ was echt een geweldig land en we hadden het niet willen missen. Keep you posted.

• 27 Februari 2016 - 09:42

Dini:

Geweldig om weer te lezen!!! en nu naar Australië..... weer anders, maar blijf genieten hoor.
    groetjes Dini

• 01 Maart 2016 - 10:44

Gerda Van Dijken:

super cool dus nooit maar naar huis he waag het niet nog veel plezier

dikke kus allebei