Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

30 Maart 2016 | Indonesië, Sanur

Hello. Wat ontzetten leuk om al jullie reactie's te lezen iedere keer. Super veel dank daarvoor. Het was al weer ff geleden dus tijd voor een update.
Wauw, wat een  gave  aankomst op Bali. Een geweldig resort. Echt paradijselijk..
Het eerste wat ons meteen aansprak was de tropische warmte, welke we wel een beetje gemist hebben in oceanie. De mensen zijn vriendelijk en begrijpen hoe ze met toeristen moeten omgaan. Van hetgeen wat ik tot nu toe van Azie heb gezien is Bali toch wel het beste, wat betreft het welzijn.
Op het resort waren de opnames van Idols wat wel grappig was om een keer te zien hoe dat in zijn gang gaat. En Dennis zal Dennis niet zijn als hij gewoon met Ruben Nicolai lekker een drankje doet aan de bar en hen het hemd van  ze lijf vraagt, hoe het allemaal in zijn werk gaat. Jamai, Lieke van Lexmond, Martijn Krabbee. Allemaal waren ze van de partij en de eerste avond kwamen er een aantal van die crew naar Dennis toe omdat ze dachten dat Dennis er ook bij hoorde.. erg grappig!!
We zijn een dagje naar Bakas geweest waar we hebben olifant gereden. De olifanten worden hier goed verzorgt. Voor zover wij dat hebben kunnen zien. En we hebben ook wild
water rafting gedaan, waarbij we ook van een soort watervalletje zijn gejumpt.. erg leuk. Verder moetsen we natuurlijk ook een dagje cultuur snuiven in Ubud, mooie tempels en het apenbos.. we hadden banaantjes meegenomen vanuit het resort en dat hebben we geweten.. toen Dennis zijn rugzak opendeed en de woorden riep joehoeeee naar de aapjes toen werd hij van alle kanten besprongen door aapjes met getrouwtrek aan de tas met een aap. Marcella kwam niet meer bij van het lachen en die heb ik dan ook moeten achterlaten bij haar familie. ;-)
Verder zijn we naar een mega waterpretpark geweest in Kuta waar Duinerell nog wat van kan leren.
We zijn nu een weekje verder en het is eerlijk om ff niet veel te doen. Geen navigeren (waar Cell zo dol op is) geen 2 tot 5 uur per dag in de auto. Gewoon ff echt vakantie. Daarbij mag natuurlijk een heerlijke masage niet aan ontbreken. We willen nog een dagje naar Lovina beach doen en een flying fish en waterscooter doen. Greetz

• 30 Maart 2016 - 16:17

Gerdavandijken:

Super de super wat een pret goed dat je cel achter gelaten heb bij familie maar kom niet terug

zonder haar grrrrrrrrr dikke kus en nog veel plezier wat een leuk huisje

• 02 April 2016 - 13:17

Helma :

Zijn de aapjes zo mak?? Leuk verhaal weer lieve schatten,op naar de laatste weekjes. .....blijf nog lekker genieten en van elkaar!!!!!dikke kus,mams