Paihia, Bay of Islands - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Paihia, Bay of Islands - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Paihia, Bay of Islands

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

08 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Whitianga

We zijn van Auckland doorgereden naar de Bay of Islands. Zaterdag hebben we Waitangi day meegemaakt - zegmaar het koningdag van ons - met de Maoi's. In 1840 is op deze dag het verdrag getekend tussen de Maori's en Engeland. Er waren veel festiviteiten met optredens en muziek. Zondag zijn we gaan varen naar het eiland Russel, waar we lekker gewandeld en gelunched hebben. Maandag zijn we naar Takapuna gereden. Tussen de reis van ca 300 km door, hebben we de grootste Kauri boom ter wereld, de Tane Mahuta gezien. Tevens zijn we gestopt bij het Muriwai strand, hier verblijven de Jan van Gent, wat was dat gaaf om gezien te hebben!! De vogels en het geweldige uitzicht. Nu zijn we onderweg naar Whitianga, hier verblijven we twee nachten. Verder vermaken we ons prima, we hebben ontzettend veel schik samen. To be continued....

• 09 Februari 2016 - 08:53

Annemarie:

Hoi Cel en Den!! wat geweldig om mee te maken, ik ben stiekem wel erg jaloers op jullie. Hebben jullie misschien toch nog een tourguide nodig onderweg ; -) Have fun! Cheers!

• 10 Februari 2016 - 10:54

Moon:

Schatjes!
    Wat ziet het er allemaal gaaf uit! En wat hebben jullie in de 1,5 week dat jullie aan de andere kant van de wereld zijn al veel gezien en gedaan! X

• 10 Februari 2016 - 13:05

Helma :

Wat hebben jullie het geweldig,geniet er maar lekker van,zo kunnen wij jullie goed volgen.liefs en een dikke kus,Helma

• 11 Februari 2016 - 10:57

Gerda Van Dijken:

hoi wat leuk om jullie zo te volgen veel kusjes en geniet gerda