Whitianga en nog meer! - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Whitianga en nog meer! - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Whitianga en nog meer!

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

11 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Vlakbij Whitianga ligt The Cathedral Clove waar we met een wandeling van 40 min heen konden komen. Daarna zijn we naar de The Hot Water Beach gegaan waar heel heet water uit het zand tevoorschijn komt, zodra je begint te graven Ongelovelijk om mee te maken!! We hebben lekker ons eigen prive badje gegraven en heerlijk gerelaxed. Verder zaten we in een lodge op het platteland. Leuk om een keer meegemaakt te hebben maar Cell vond het heerlijk om weer weg te gaan;-). Vandaag zijn we aangekomen Rotorua, waar het er enorm ruikt naar zwavel, doordat er allerlei bijzondere geisers zijn die stoom uit de grond spugen.. Het hotel is weer na de maatstaven van Cellie, zonder muggen en de buurman te horen snurken haha! , we hebben even heerlijk gezwommen. Ook hebben we vandaag heerlijk gegeten op een wekelijkse foodmarket. Het eten is hier heerlijk en genoeg variatie. En jawel, s'avonds hebben we tijd om te klaverjassen wat Cell goed oppakt!
groetes van de kiwi's en tot snel mates ;-)

• 14 Februari 2016 - 21:53

Regine:

He! Leuk om jullie zo een beetje te volgen!
    Het klinkt fantastisch!
    Moet wel lachen om de opmerkingen over cell en snurkende buurmannen etc.
    Hoor het er al zo zeggen