Singapore, een geweldige stad! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Singapore, een geweldige stad! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Singapore, een geweldige stad!

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

03 Februari 2016 | Singapore, Singapore

Hier zijn we dan! Na twaalf uur gereisd te hebben zijn we aangekomen op onze eerste bestemming. We kwamen rond de klok van 06:00 uur aan en we konden nog niet onze kamer op. Dan maar een beetje wandelen door China Town. Cell moest wennen aan de eerste geur waarnemingen en het eten was dan ook niet naar haar bekkie ??. Denn ging vol aan de bak met allerlei vreemde delicatessen. Later op de dag hebben we de stad verkend. Marina baysands, longbar, Sintosa en Little India zijn niet vergeten. De volgende dag hebben wij heel toeristisch een city tour geboekt waarvan we het achteraf niet nodig vonden omdat we de bezienswaardigheden prima zelf hadden kunnen doen. Cell had het overigens niet willen missen om met de plaatselijke zonnebloem de Orgideen tuin te bezoeken??.
Conclusie: Singapore is een geweldige stad die wij niet hadden willen missen. Het is fantastisch om te zien hoe multicultureel land kan werken!!
Nu weer hop het vliegtuig in naar Auckland.....

• 04 Februari 2016 - 15:33

Fanny:

Geweldig leuk om te lezen! Zo beleven we een beetje me wat jullie allemaal doen, heel leuk!