Adelaide en meer! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Adelaide en meer! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Adelaide en meer!

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

21 Maart 2016 | Australië, Adelaide

Wat een geweldige stad Melbourne!! We hebben enorm genoten. We zijn daar ook nog naar het Mamboo festival geweest en als afsluiter, was er weer fantastisch vuurwerk. Na Melbourne zijn we doorgereden naar Apollo bay, hier was eigenlijk niet heel veel te beleven en het weer was ook niet super. Vervolgens hebben we onze reis voortgezet naar port Fairy, hier zijn we twee nachten gebleven. We hebben hier heerlijk gezwomnen en gewandeld. Tijdens de reis naar port Fairy zijn we gereden over de great ocean road. Dit is een prachtige tocht langs de kust met allemaal high lights, zoals de Twelve Apostles en de London Bridge. Dit zijn bizarre formaties in kalksteenkliffen. Van de Twelve Apostles zijn er overigens nog maar zeven aanwezig. Erg gaaf om te zien!! Wat we ook nog zagen was een slang!!!  Brrrrrr vieze beesten. Onderweg naar een van onze bestemmingen moesten we even stoppen voor wegwerkzaamheden. Een vogelspin vondt het leuk om Denn even gedag te zeggen (denn had zijn raam open), wij gillen met zijn tweeen. Waarschijnlijk is de spin zo geschrokken van ons gegil, dat hij er gauw vandoor ging ;-). Haha achteraf kunnen we er nu om lachen. Anyway we zijn nu verstrokken uit Robe. Dit is een klein vissersdorpje, waar je heerlijke vis kan eten. Dit hebben we natuurlijk ook gedaan en wederom weer prachtige wandelingen gemaakt. Op weg zijn we langs Mt. Gambier gereden. Dat staat bekend om zijn Blue Lake welke in de winter van kleur veranderd naar grijs. Adelaide was leuk om gezien te hebben, maar valt in het niet bij Sydney en Melbourne. We hebben genoten van Australie en de vriendelijkheid.  Inmiddels hebben we ruim 3200 km erop zitten en komt het einde van Australie in zicht. Vandaag vliegen we naar Indonesie.
Conclusie campeer avontuur denn en cell:
- Denn best gelopen..
- Cell toiletteren in de bosjes doet ze nog steeds niet ;-).
- Drie weken in de campervan lang zat, maar had het niet willen missen.

• 22 Maart 2016 - 08:23

Annemarie:

Hahaha, goed verhaal!!! Veel plezier op Bali!!

• 22 Maart 2016 - 17:45

Dini:

Leuk om weer te lezen! wat gaat de tijd snel zeg: ook Australië laten jullie weer achter je. Geniet van Indonesië hoor!

• 23 Maart 2016 - 23:20

Helma :

Genieten en nog eens genieten doen jullie,geweldig al die belevenissen,wat mooi dat jullie dit samen mogen meemaken.Blijf nog even genieten,voor dat jullie het weten zijn jullie weer thuis,het gaat nu hard!Dikke kus mij

• 24 Maart 2016 - 09:32

Gerdavandijken:

Geweldig wat een indrukken dit is iets om nooit meer te vergeten. Geniet nog even want voor je het weet
    is het voorbij '
    Wacht met smart op het volgende verslag .
    Dikke kussen van mij.