Tongariro Alpine Track N.P Ohakune, Wellington - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu Tongariro Alpine Track N.P Ohakune, Wellington - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Dennis & Marcella Duijts - WaarBenJij.nu

Tongariro Alpine Track N.P Ohakune, Wellington

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Marcella

12 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

' S ochtends zijn we vroeg uit Rotorua weg gereden en zijn we gestopt bij kokende moddergeisers. Vervolgens zijn we verder gereden langs het Lake Taupo, richting Ohakune.
Onderweg hebben we de Tongariro Alpine track overwonnen.
De Tongariro track is een wandeltocht van 6 uur, waarbij je een vulkaan gaat beklimmen. De vulkaan staat bekend in de film Lord of the rings als Mordor.
De tocht was echt super pittig, maar is zeker de moeite waard geweest!! Bovenop de vulkaan kijk je uit over een prachtig landschap en groen/ blauw geothermale wateren (zie foto's).
s' avonds hebben we ons heerlijk getrakteerd op een welverdiend diner incl. cheesecake!!!
De volgend dag zijn we naar Wellington gereden. Denn had natuurlijk geen spierpijn en Cell kon bijna niet meer lopen van de spierpijn ;-). Momenteel zitten we in Wellington en zijn we net terug van het museum te Papa. Uiteraard moeten we ook een beetje cultureel bezig zijn ;-) Morgen moeten we de auto inleveren en vertrekken we met de ferry naar het zuider eiland van NZ. We houden jullie op de hoogte. bye bye mates ;-)
p.s iedereen is super vriendelijk hier en vraagt standaard how are you doing mate!!! daaaaaaaggggg

• 14 Februari 2016 - 12:03

Helma:

Wat een ervaring zo'n lange wandeltocht en niet helemaal zonder gevaar!!
    Marcella jij wilde toch afvallen??? Nou dat moet na deze tocht geen probleem geweest zijn!!
    Nu aangekomen op het zuidereiland,ben benieuwd of dat ook zo mooi is,dikke kus ons,liefs Helma

• 17 Februari 2016 - 20:56

Gerda Van Dijken:

super leuk ik zie dat het heerlijk is daar geniet en nog veel plezier dikke kus en geniet

• 18 Februari 2016 - 00:17

Pascal:

Heel erg leuk om jullie eerste belevenissen te lezen! Geniet er van saampjes